Nopeita faktoja
Luokka:
|
Tankki:
|
€ / 100km
|
Vanteet
|
Vaihteisto: |
Levyjarru:
|
Toimitus:
|
Osta nyt,
|
Toimitusaika:
|
Viarelli GT1
Viarelli GT1 on yksi pohjoismaiden myydyimpiä mopoja. Se on yksinkertaisesti ajattomasti muotoiltu malli parhaalla mahdollisella hinta-laatusuhteella. GT1 on laadukas perusmalli, jossa on mahtava ajomukavuus ja korkea suorituskyky, tinkimättä kaikista tärkeimmistä ominaisuuksista. Uusin GY6 moottori Euro4 standardilla tarjoaa paitsi luotettavia kilometrejä, myös tarpeeksi voimaa ja tehoa päivittäiseen ajoon.
Helppo toimitus ja rekisteröinti
Toimitus kotiovelle ja vaivaton rekisteröintiprosessi netissä. Lue lisää täältä.
Moottori
Ilmajäähdytteinen GY-6 nelitahtimoottori on meidän ehkä koetelluin ja hyväksi havaittu moottori. Modifioituna täyttämään tiukat Euro4 standardit, se on vähäpäästöinen ja pieni kulutukseltaan. 2,1Nm 6500 kierroksessa tarjoaa kuitenkin voimaa ja vääntöä, jotta vaativakin ajo onnistuu.
Kulutus
GT1 kuluttaa ainoastaan 2l. / 100km. Tämä tarkoittaa sitä, että sekä luonto että lompakkosi kiittävät. Optimaalisella kulutuksella ja tilavalla 5,4 litran tankilla yhden tankillisen toimintasäde on jopa 250km.
Pyörät
Hieman pienemmät 10” pyörät yhdistettynä kompaktiin runkoon tekevät ohjattavuudesta tiukoissakin tilanteissa helppoa. Vanteet ovat valettu alumiinista ja matalan profiilin renkaat antavat hyvän ajotuntuman tilanteessa kuin tilanteessa.
Mukavuus
GT1 on hieman kompaktimpi skootteri. Istuinkorkeus on hieman matalampi kuin monessa muussa skootterissa, antaen matalamman painopisteen, parantaen samalla ohjaustuntumaa ja hallittavuutta. Siksi Gt1 sopii kaikenkokoisille kuskeille. Myöskään jousituksen laadusta ei ole tingitty. Loistava ajomukavuus ja tuntuma löytyvät kaikilla alustoilla.
Vaihteisto
Automaattinen CVT-laatikko on pehmeätoiminen sekä luotettavaa mallia, ja jättää vaihteiden vaihtamisen mopon vastuulle. Sinun ei tarvitse sitä murehtia – kaasutat ja jarrutat vain. Arvostettu ominaisuus etenkin kaupunkiliikenteessä. Vääntöä ja voimaa on kuitenkin aina oikea määrä, paikasta riippumatta.
Jarrut
Olosuhteilta suojatut rumpujarrut takana, sekä kaksimäntäiset levyjarrut edessä on asia, jossa emme voi tehdä kompromisseja. Moposta löytyy aina tarpeeksi jarrutehoa, jotta voit ajaa turvallisesti kaikissa olosuhteissa.
Runko
Yleensä kevyt paino tarkoittaa sitä, että jotakin puuttuu. GT1 painaa vain 80kg, mutta syy ei ole puutteissa. Hieman kompaktimpi runko korkealaatuisesta teräksestä antavat paitsi pienen painon, myös matalan painopisteen tehden GT1:stä helposti hallittavan, menettämättä mitään tehoissa tai muissa varusteissa.
Pakoputkisto
GT1 toimitetaan uudelleensuunnitellulla Cortens/RST –teräksestä valmistetulla pakoputkistolla. Tarkoituksena antaa maksimaalista tehoa ilman ympäristöä häiritseviä kovia ääniä.
Säilytystilat
Satulan alta löytyy tarpeeksi säilytystilaa vaikka repulle, takille tai muille tärkeille asioille. Lisävarusteina on saatavilla tavarateline, sekä siihen sopiva takaboksi, mikäli säilytystilaa tarvitaan enemmän.
Valaistus
Kuten huomattavasti kalliimman hintaluokan mopoissa, GT1:ssä valonheitin on sijoitettu ohjauspylvään yläpäähän. Näin valo seuraa ohjauksen kulmaa käännettäessä, tehden ajamisesta entistäkin turvallisempaa.
Ulkomitat (PxLxK): | 1685*665*1090mm |
Akseliväli: | 1205mm |
Maavara: | 95mm |
Paino: | 80kg |
Kuormauskyky: | 150kg |
Huippunopeus: | 45km/h (L1-e) |
Moottorimalli: | BN139QMB |
Moottorityyppi: | 1 syl. 4-tahti, ilmajäähd. |
Polttoainesyöttö: | EFI (Electronic Fuel Injection) |
Syl. läpimitta / iskupituus: | 39.0mm x 41.5mm |
Sylinteritilavuus: | 49,6cc |
Purisrtussuhde: | 10.5 |
Teho: | 2.1 kW/8000 rpm |
Sytytystulppa: | CR7HSA |
Käynnistys: | Sähkö / polku |
Sytytys: | ECU |
PA-tankin tilavuus: | 5.4 L |
Polttoaine: | 95/98 okt. lyijytön |
Moottoriöljy: | SG10W40 |
Öljymäärä: | n.700 ml |
Vaihteistoöljy: | SGL-4 85W-90 |
Peräöljumäärä: | 140-160 ml |
Voimansiirto: | CVT |
Vaihteet: | Automaatti |
Takajarru: | Rumpujarru |
Etujarru: | Hydraulinen levyjarru |
Rengaspaine etu & taka: | 2.25 bar |
Istuinkorkeus maasta: | n 75 cm |
Vannekoko: | 10" |
Viarelli GT1
Viarelli GT1 on yksi pohjoismaiden myydyimpiä mopoja. Se on yksinkertaisesti ajattomasti muotoiltu malli parhaalla mahdollisella hinta-laatusuhteella. GT1 on laadukas perusmalli, jossa on mahtava ajomukavuus ja korkea suorituskyky, tinkimättä kaikista tärkeimmistä ominaisuuksista. Uusin GY6 moottori Euro4 standardilla tarjoaa paitsi luotettavia kilometrejä, myös tarpeeksi voimaa ja tehoa päivittäiseen ajoon.
Helppo toimitus ja rekisteröinti
Toimitus kotiovelle ja vaivaton rekisteröintiprosessi netissä. Lue lisää täältä.
Moottori
Ilmajäähdytteinen GY-6 nelitahtimoottori on meidän ehkä koetelluin ja hyväksi havaittu moottori. Modifioituna täyttämään tiukat Euro4 standardit, se on vähäpäästöinen ja pieni kulutukseltaan. 2,1Nm 6500 kierroksessa tarjoaa kuitenkin voimaa ja vääntöä, jotta vaativakin ajo onnistuu.
Kulutus
GT1 kuluttaa ainoastaan 2l. / 100km. Tämä tarkoittaa sitä, että sekä luonto että lompakkosi kiittävät. Optimaalisella kulutuksella ja tilavalla 5,4 litran tankilla yhden tankillisen toimintasäde on jopa 250km.
Pyörät
Hieman pienemmät 10” pyörät yhdistettynä kompaktiin runkoon tekevät ohjattavuudesta tiukoissakin tilanteissa helppoa. Vanteet ovat valettu alumiinista ja matalan profiilin renkaat antavat hyvän ajotuntuman tilanteessa kuin tilanteessa.
Mukavuus
GT1 on hieman kompaktimpi skootteri. Istuinkorkeus on hieman matalampi kuin monessa muussa skootterissa, antaen matalamman painopisteen, parantaen samalla ohjaustuntumaa ja hallittavuutta. Siksi Gt1 sopii kaikenkokoisille kuskeille. Myöskään jousituksen laadusta ei ole tingitty. Loistava ajomukavuus ja tuntuma löytyvät kaikilla alustoilla.
Vaihteisto
Automaattinen CVT-laatikko on pehmeätoiminen sekä luotettavaa mallia, ja jättää vaihteiden vaihtamisen mopon vastuulle. Sinun ei tarvitse sitä murehtia – kaasutat ja jarrutat vain. Arvostettu ominaisuus etenkin kaupunkiliikenteessä. Vääntöä ja voimaa on kuitenkin aina oikea määrä, paikasta riippumatta.
Jarrut
Olosuhteilta suojatut rumpujarrut takana, sekä kaksimäntäiset levyjarrut edessä on asia, jossa emme voi tehdä kompromisseja. Moposta löytyy aina tarpeeksi jarrutehoa, jotta voit ajaa turvallisesti kaikissa olosuhteissa.
Runko
Yleensä kevyt paino tarkoittaa sitä, että jotakin puuttuu. GT1 painaa vain 80kg, mutta syy ei ole puutteissa. Hieman kompaktimpi runko korkealaatuisesta teräksestä antavat paitsi pienen painon, myös matalan painopisteen tehden GT1:stä helposti hallittavan, menettämättä mitään tehoissa tai muissa varusteissa.
Pakoputkisto
GT1 toimitetaan uudelleensuunnitellulla Cortens/RST –teräksestä valmistetulla pakoputkistolla. Tarkoituksena antaa maksimaalista tehoa ilman ympäristöä häiritseviä kovia ääniä.
Säilytystilat
Satulan alta löytyy tarpeeksi säilytystilaa vaikka repulle, takille tai muille tärkeille asioille. Lisävarusteina on saatavilla tavarateline, sekä siihen sopiva takaboksi, mikäli säilytystilaa tarvitaan enemmän.
Valaistus
Kuten huomattavasti kalliimman hintaluokan mopoissa, GT1:ssä valonheitin on sijoitettu ohjauspylvään yläpäähän. Näin valo seuraa ohjauksen kulmaa käännettäessä, tehden ajamisesta entistäkin turvallisempaa.
Ulkomitat (PxLxK): | 1685*665*1090mm |
Akseliväli: | 1205mm |
Maavara: | 95mm |
Paino: | 80kg |
Kuormauskyky: | 150kg |
Huippunopeus: | 45km/h (L1-e) |
Moottorimalli: | BN139QMB |
Moottorityyppi: | 1 syl. 4-tahti, ilmajäähd. |
Polttoainesyöttö: | EFI (Electronic Fuel Injection) |
Syl. läpimitta / iskupituus: | 39.0mm x 41.5mm |
Sylinteritilavuus: | 49,6cc |
Purisrtussuhde: | 10.5 |
Teho: | 2.1 kW/8000 rpm |
Sytytystulppa: | CR7HSA |
Käynnistys: | Sähkö / polku |
Sytytys: | ECU |
PA-tankin tilavuus: | 5.4 L |
Polttoaine: | 95/98 okt. lyijytön |
Moottoriöljy: | SG10W40 |
Öljymäärä: | n.700 ml |
Vaihteistoöljy: | SGL-4 85W-90 |
Peräöljumäärä: | 140-160 ml |
Voimansiirto: | CVT |
Vaihteet: | Automaatti |
Takajarru: | Rumpujarru |
Etujarru: | Hydraulinen levyjarru |
Rengaspaine etu & taka: | 2.25 bar |
Istuinkorkeus maasta: | n 75 cm |
Vannekoko: | 10" |