Viarelli Agrezza Mönkijä 250cc mattamusta/oranssi 90 km/h
Varastossa
Nopeita faktoja
Huippunopeus:
|
Moottori:
|
Teho:
|
Vaihteisto: |
Jevyjarrut: |
Jousitus:
|
Toimitus:
|
Osta nyt,
|
Toimitusaika:
|
VIARELLI Agrezza 250 on vaikuttava ja tehokas mönkijä vaativammallekin käyttäjälle. Agrezza 250 tuottaa enemmän voimaa kuin tarvitset, enemmän tehoa kuin haluat, ja siitä riittää iloa kaikille. Jäykkä runko, kevyet ja tehokkaat jarrut, kuten muutkin komponentit ovat valmistettu ja valittu provosoivaa sekä kovaa ajo ajatellen. Kyseessä on korkean suorituskyvyn menopeli, joka soveltuu erinomaisesti maastoo, soramonttuun kuin crossiradalle.
Moottori
AGREZZA 250:ssa on luotettava ja tehokas Lincinin ilmajäähdytteinen 4- tahtimoottori. Tämä tarjoaa yli 17 hevosvoimallaan hyvän suorituskyvyn, väännön, ja huipputehon. Pakoputkessa on mahtava ääni, mutta kuitenkin niin hillitty, ettei se häiritse naapureita, ja muita lähistöllä olevia. Lämpösuoja estää sinua polttamasta sääriäsi pakoputkessa. Käynnistys sujuu vaivatta vain nappia painamalla.
Liikkeelle lähtö
Manuaalisessa, kytkimellä varustetussa vaihteistossa on 4 vaihdetta eteen sekä peruutusvaihde. Vaihteet vaihdetaan jalalla, joten sinulla on täysi kontrolli myös vaihteiden vaihdon aikana. Ketjuveto takaa optimaalisen tehonviennin ylisuurennettuun taka-akseliin.
Renkaat
10 tuuman pyörillä saavutat optimaalisen ohjattavuuden, ja vakaan ajon jopa mutkissa. 9 tuuman takapyörät varmistavat, että sinulla on tarpeeksi vääntömomenttia, ja pintapitävyyttä maaston ollessa pahin mahdollinen. Karkeakuviolliset ”nappirenkaat" varmistavat hyvän pintaotteen, sen ettei tehovoima läkähdy, sekä että ajo-ominaisuudet pysyvät optimaalisina olosuhteista riippumatta.
Jarrut
Tuplien etulevyjarrujen, ja takana olevalla yhden jarrulevyn avulla saavutat mahdollisimman hyvän jarrutehon, vaikka kuinka märissä ja mutaisissa olosuhteissa. Jäähdytetyt jarrulevyt, ja yksinkertaiset männät takaavat sinulle riittävästi jarrutehoa vastatakseen moottorivoimaan.
Jousitus
Vaativissa maastoissa tarvitaan hyvä jousitus, ja siksi AGREZZA 250 on varustettu kehitetyllä ilma-avusteisella hydraulisella vaimennuksella edessä, ja takana hydraulisella iskunvaimentimella, joten saat koko ajan optimaalisen iskunvaimennuksen, eivätkä pahimmatkaan maastot vaikuta ajo-ominaisuuksiin. Jousituksen vaimennus on säädettävissä yksinkertaisilla työvälineillä.
Runko
Jäykkä putkirunko CrMo takaa sinulle vakaan, mutta silti joustavan rungon, joka auttaa tukahduttamaan epätasaisuuksia, ja pitämään tehon tarpeeksi maan tasalla renkaiden varman pidon saavuttamiseksi, jonka mahtava moottoriteho vaatii.
Mittari
QUAD on varustettu kahdella kirkkaalla lampulla, jotka indikoivat, kun vapaavaihde on päällä, ja moottori on käynnistysvalmis.
Voimansiirto
Vahva ketju varmistaa, että teho viedään ylimitoitetulle taka- akselille. AGREZZA 250 on varustettu 4-1 vaihteistolla, joka antaa sinulle tehoa sillä käyntinopeusalueella, jolla sitä tarvitset. Peruutusvaihde auttaa sinua hallitsemaan ajoneuvosi rajoitetuilla paikoilla.
Mukavuus
AGREZZA on tehty sporttisen kompaktiksi. Istuma-asento on hiukan etukumara, ja sinulla on riittävästi liikkumisvaraa, jotta painosi voi kompensoida niitä voimia, jotka vaikuttavat kovassa, ja vaativassa ajossa. Satula on valmistettu muovivaahdosta, joten istut tukevasti, mutta silti mukavasti. Satulan kestävä pintamateriaali kestää pitkäaikaista kulutusta, ja se on sekä likaa- että vettähylkivä. Suuret, suojaverkoilla varustetut teräksiset jalkatapit antavat riittävästi jalkatilaa, ja mahdollistavat liikkumisen kovan ajon aikana.
Valot
AGREZZA on varustettu tuplaetuvaloilla, joten saat riittävästi näkyvyyttä pimeän tullessa. Takavalo on LED- tekniikkaa, ja syttyy jarruttaessasi.
Älä unohda öljyä!
Ajoneuvo toimitetaan tehtaan kuljetus- ja varastointiöljyllä. Moottoriöljy tulee vaihtaa ennen käyttöönottoa. Suosittelemme käytettäväksi puolisynteettistä 4-T 10W40 moottoripyöräöljyä, tuotenumerolla 10-000031. Öljyä kuluu vaihdossa hieman vajaa 1l.
Ulkomitat: | 1625x1060x1065mm |
Akseliväli: | 1090mm |
Maavara: | 130mm |
Paino: | 149kg |
Max kuorma: | 150kg |
Moottori: | Loncin. 1syl. 4-tahti, ilmajäähd. |
Sylinterin läpimitta, iskutilavuus: | Y65-250 |
Sylinteritilavuus: | 233cc |
Puristussuhde: | 9,0 |
Teho: | 12,8kW/7000rpm |
Sytytystulppa: | D8RTC |
Käynnistys: | Sähköstartti |
Polttoainesäiliö: | 9l. |
Polttoaine: | 95/98 lyijytön |
Moottoriöljy: | 15W/40-SE - 10W/30-SF |
Kytkin: | Manuaalinen |
Etujarru: | Tuplalevyjarrut |
Takajarru: | Levyjarru |
Ilmanpaine etu/taka: | 1,6/1,6 bar |
Vannekoko etu/taka: | 10"/9" |
VIARELLI Agrezza 250 on vaikuttava ja tehokas mönkijä vaativammallekin käyttäjälle. Agrezza 250 tuottaa enemmän voimaa kuin tarvitset, enemmän tehoa kuin haluat, ja siitä riittää iloa kaikille. Jäykkä runko, kevyet ja tehokkaat jarrut, kuten muutkin komponentit ovat valmistettu ja valittu provosoivaa sekä kovaa ajo ajatellen. Kyseessä on korkean suorituskyvyn menopeli, joka soveltuu erinomaisesti maastoo, soramonttuun kuin crossiradalle.
Moottori
AGREZZA 250:ssa on luotettava ja tehokas Lincinin ilmajäähdytteinen 4- tahtimoottori. Tämä tarjoaa yli 17 hevosvoimallaan hyvän suorituskyvyn, väännön, ja huipputehon. Pakoputkessa on mahtava ääni, mutta kuitenkin niin hillitty, ettei se häiritse naapureita, ja muita lähistöllä olevia. Lämpösuoja estää sinua polttamasta sääriäsi pakoputkessa. Käynnistys sujuu vaivatta vain nappia painamalla.
Liikkeelle lähtö
Manuaalisessa, kytkimellä varustetussa vaihteistossa on 4 vaihdetta eteen sekä peruutusvaihde. Vaihteet vaihdetaan jalalla, joten sinulla on täysi kontrolli myös vaihteiden vaihdon aikana. Ketjuveto takaa optimaalisen tehonviennin ylisuurennettuun taka-akseliin.
Renkaat
10 tuuman pyörillä saavutat optimaalisen ohjattavuuden, ja vakaan ajon jopa mutkissa. 9 tuuman takapyörät varmistavat, että sinulla on tarpeeksi vääntömomenttia, ja pintapitävyyttä maaston ollessa pahin mahdollinen. Karkeakuviolliset ”nappirenkaat" varmistavat hyvän pintaotteen, sen ettei tehovoima läkähdy, sekä että ajo-ominaisuudet pysyvät optimaalisina olosuhteista riippumatta.
Jarrut
Tuplien etulevyjarrujen, ja takana olevalla yhden jarrulevyn avulla saavutat mahdollisimman hyvän jarrutehon, vaikka kuinka märissä ja mutaisissa olosuhteissa. Jäähdytetyt jarrulevyt, ja yksinkertaiset männät takaavat sinulle riittävästi jarrutehoa vastatakseen moottorivoimaan.
Jousitus
Vaativissa maastoissa tarvitaan hyvä jousitus, ja siksi AGREZZA 250 on varustettu kehitetyllä ilma-avusteisella hydraulisella vaimennuksella edessä, ja takana hydraulisella iskunvaimentimella, joten saat koko ajan optimaalisen iskunvaimennuksen, eivätkä pahimmatkaan maastot vaikuta ajo-ominaisuuksiin. Jousituksen vaimennus on säädettävissä yksinkertaisilla työvälineillä.
Runko
Jäykkä putkirunko CrMo takaa sinulle vakaan, mutta silti joustavan rungon, joka auttaa tukahduttamaan epätasaisuuksia, ja pitämään tehon tarpeeksi maan tasalla renkaiden varman pidon saavuttamiseksi, jonka mahtava moottoriteho vaatii.
Mittari
QUAD on varustettu kahdella kirkkaalla lampulla, jotka indikoivat, kun vapaavaihde on päällä, ja moottori on käynnistysvalmis.
Voimansiirto
Vahva ketju varmistaa, että teho viedään ylimitoitetulle taka- akselille. AGREZZA 250 on varustettu 4-1 vaihteistolla, joka antaa sinulle tehoa sillä käyntinopeusalueella, jolla sitä tarvitset. Peruutusvaihde auttaa sinua hallitsemaan ajoneuvosi rajoitetuilla paikoilla.
Mukavuus
AGREZZA on tehty sporttisen kompaktiksi. Istuma-asento on hiukan etukumara, ja sinulla on riittävästi liikkumisvaraa, jotta painosi voi kompensoida niitä voimia, jotka vaikuttavat kovassa, ja vaativassa ajossa. Satula on valmistettu muovivaahdosta, joten istut tukevasti, mutta silti mukavasti. Satulan kestävä pintamateriaali kestää pitkäaikaista kulutusta, ja se on sekä likaa- että vettähylkivä. Suuret, suojaverkoilla varustetut teräksiset jalkatapit antavat riittävästi jalkatilaa, ja mahdollistavat liikkumisen kovan ajon aikana.
Valot
AGREZZA on varustettu tuplaetuvaloilla, joten saat riittävästi näkyvyyttä pimeän tullessa. Takavalo on LED- tekniikkaa, ja syttyy jarruttaessasi.
Älä unohda öljyä!
Ajoneuvo toimitetaan tehtaan kuljetus- ja varastointiöljyllä. Moottoriöljy tulee vaihtaa ennen käyttöönottoa. Suosittelemme käytettäväksi puolisynteettistä 4-T 10W40 moottoripyöräöljyä, tuotenumerolla 10-000031. Öljyä kuluu vaihdossa hieman vajaa 1l.
Ulkomitat: | 1625x1060x1065mm |
Akseliväli: | 1090mm |
Maavara: | 130mm |
Paino: | 149kg |
Max kuorma: | 150kg |
Moottori: | Loncin. 1syl. 4-tahti, ilmajäähd. |
Sylinterin läpimitta, iskutilavuus: | Y65-250 |
Sylinteritilavuus: | 233cc |
Puristussuhde: | 9,0 |
Teho: | 12,8kW/7000rpm |
Sytytystulppa: | D8RTC |
Käynnistys: | Sähköstartti |
Polttoainesäiliö: | 9l. |
Polttoaine: | 95/98 lyijytön |
Moottoriöljy: | 15W/40-SE - 10W/30-SF |
Kytkin: | Manuaalinen |
Etujarru: | Tuplalevyjarrut |
Takajarru: | Levyjarru |
Ilmanpaine etu/taka: | 1,6/1,6 bar |
Vannekoko etu/taka: | 10"/9" |