Nopeita faktoja
Luokka:
|
Tankki:
|
€ / 100km
|
Vanteet: |
Moottori:
|
Levyjarru:
|
Toimitus:
|
Osta nyt,
|
Toimitusaika:
|
Viarelli Matador 45 km/h
Uusimmalla muotoilulla ja uusimmalla Euro-tekniikalla Viarelli Matador on skootteri sinulle, joka et ole tyytyväinen mihinkään muuhun kuin parhaaseen. Vahvistettu jousitus, LED-valot, tehokkaat jarrut, kevytmetallivanteet ja luotettava moottori EFI (Electric Fuel Injection) suoraruiskutuksella ovat vain muutamia yksityiskohtia, jotka tekevät Matadorista yhden Ruotsin myydyimmistä urheilumallisista moposkoottereista. Matador on tarkoitettu sinulle, joka etsit suorituskykyä ja toimivuutta ulkonäöstä tinkimättä.
Moottori
Matador on varustettu luotettavalla GY-6-tyyppisellä 4-tahtimoottorilla, joka on varustettu EFI (Electric Fuel Injection) suoraruiskutuksella. Hyväksi todistettu moottorityyppi, joka on nyt päivitetty uusien Euro- päästövaatimusten mukaisesti, mikä antaa Matadorille pienemmän polttoaineenkulutuksen ja vähemmän ympäristövaikutuksia, vaikka se tuottaa 2,4 kW 7500 rpm:llä ja täydet 3,0 Nm alhaisella 5000 rpm:llä. EFI-moottorin voimanlähteenä on tavallinen bensiini.
Kulutus
Matador kuluttaa n. 2,5l / 100km ja on varustettu 4,5 litran säiliöllä, voit siis saavuttaa kohtuullisissa olosuhteissa lähes 180 kilometriä tankkausta kohden.
Voimansiirto
Matador on varustettu CVT (Automatic) -vaihteistolla, joka tekee ajamisesta helppoa. Monet kuljettajat arvostavat tämäntyyppistä vaihteistoa, koska se tuottaa tarpeeksi tehoa koko kierrosalalla ilman manuaalista vaihtamista. Tasaiset ajo-ominaisuudet johtuvat sekä suuresta vääntömomentista että optimoidusta vaihteistosta, jota arvostetaan pääasiassa vaativassa kaupunkiajossa.
Pyörät
3-puolaiset 12":n kevyiden alumiinivanteiden ja urheilullisten matalaprofiilisten renkaiden ansiosta Matador saa optimaalisen pidon tiellä myös haastavassa ja rasittavassa ajossa.
Jarrut
Hydrauliset levyjarrut ja kaksimäntäiset satulat edessä & takana sekä ylimitoitetut ja tuuletetut wave-levyt takaavat optimaalisen jarrutustehon vallitsevista ajo-olosuhteista riippumatta.
Jousitus
Toisin kuin monissa muissa markkinoiden yksinkertaisemmissa skoottereissa, Matadorissa on kaksi takaiskunvaimenninta, mikä ei ainoastaan tarjoa lyömätöntä jousitusmukavuutta, vaan tekee myös koko mopon rakenteesta erittäin vakaan ja jäykän. Matador on varustettu kaksitoimisilla hydraulisilla vaimentimilla edessä, jotka tarjoavat erittäin hyvän jousitusmukavuuden
Runko
Matador painaa vaivaiset 90 kg ja yhdessä tehokkaan moottorin kanssa se tuntuu yleisesti muita vastaavia skoottereita tehokkaammalta. Runko on valmistettu vääntöjäykästä teräsputkista, joka tarjoaa erinomaisen vakauden suuremmilla nopeuksilla ja raskaammilla kuormilla.
Mittaristo
Mittaristo on tyylikkäästi suunniteltu ja helppolukuinen nopeusmittareiden, polttoainemittarien ja suuntavilkkujen sekä kauko- ja lähivalojen merkkivaloilla.
Tilat
Matadorissa on tilava säilytyslokero satulan alla, joka on tarpeeksi suuri välttämättömimmille tavaroille. Tila avautuu/lukittuu helposti ja sujuvasti virtalukosta.
Matador on riittävän iso kahdelle, ja matkustajalla on mukavat oltavat omien jalkatappien ansiosta. Satula tarjoaa urheilullisen mutta mukavan istuma-asennon. Satulan Condura ™ -tyyppinen ulkomateriaali on vettä hylkivä ja riittävän kestävä kestääkseen monta vuotta auringossa ja kosteudessa
Viarelli Matador 45 km/h
Uusimmalla muotoilulla ja uusimmalla Euro-tekniikalla Viarelli Matador on skootteri sinulle, joka et ole tyytyväinen mihinkään muuhun kuin parhaaseen. Vahvistettu jousitus, LED-valot, tehokkaat jarrut, kevytmetallivanteet ja luotettava moottori EFI (Electric Fuel Injection) suoraruiskutuksella ovat vain muutamia yksityiskohtia, jotka tekevät Matadorista yhden Ruotsin myydyimmistä urheilumallisista moposkoottereista. Matador on tarkoitettu sinulle, joka etsit suorituskykyä ja toimivuutta ulkonäöstä tinkimättä.
Moottori
Matador on varustettu luotettavalla GY-6-tyyppisellä 4-tahtimoottorilla, joka on varustettu EFI (Electric Fuel Injection) suoraruiskutuksella. Hyväksi todistettu moottorityyppi, joka on nyt päivitetty uusien Euro- päästövaatimusten mukaisesti, mikä antaa Matadorille pienemmän polttoaineenkulutuksen ja vähemmän ympäristövaikutuksia, vaikka se tuottaa 2,4 kW 7500 rpm:llä ja täydet 3,0 Nm alhaisella 5000 rpm:llä. EFI-moottorin voimanlähteenä on tavallinen bensiini.
Kulutus
Matador kuluttaa n. 2,5l / 100km ja on varustettu 4,5 litran säiliöllä, voit siis saavuttaa kohtuullisissa olosuhteissa lähes 180 kilometriä tankkausta kohden.
Voimansiirto
Matador on varustettu CVT (Automatic) -vaihteistolla, joka tekee ajamisesta helppoa. Monet kuljettajat arvostavat tämäntyyppistä vaihteistoa, koska se tuottaa tarpeeksi tehoa koko kierrosalalla ilman manuaalista vaihtamista. Tasaiset ajo-ominaisuudet johtuvat sekä suuresta vääntömomentista että optimoidusta vaihteistosta, jota arvostetaan pääasiassa vaativassa kaupunkiajossa.
Pyörät
3-puolaiset 12":n kevyiden alumiinivanteiden ja urheilullisten matalaprofiilisten renkaiden ansiosta Matador saa optimaalisen pidon tiellä myös haastavassa ja rasittavassa ajossa.
Jarrut
Hydrauliset levyjarrut ja kaksimäntäiset satulat edessä & takana sekä ylimitoitetut ja tuuletetut wave-levyt takaavat optimaalisen jarrutustehon vallitsevista ajo-olosuhteista riippumatta.
Jousitus
Toisin kuin monissa muissa markkinoiden yksinkertaisemmissa skoottereissa, Matadorissa on kaksi takaiskunvaimenninta, mikä ei ainoastaan tarjoa lyömätöntä jousitusmukavuutta, vaan tekee myös koko mopon rakenteesta erittäin vakaan ja jäykän. Matador on varustettu kaksitoimisilla hydraulisilla vaimentimilla edessä, jotka tarjoavat erittäin hyvän jousitusmukavuuden
Runko
Matador painaa vaivaiset 90 kg ja yhdessä tehokkaan moottorin kanssa se tuntuu yleisesti muita vastaavia skoottereita tehokkaammalta. Runko on valmistettu vääntöjäykästä teräsputkista, joka tarjoaa erinomaisen vakauden suuremmilla nopeuksilla ja raskaammilla kuormilla.
Mittaristo
Mittaristo on tyylikkäästi suunniteltu ja helppolukuinen nopeusmittareiden, polttoainemittarien ja suuntavilkkujen sekä kauko- ja lähivalojen merkkivaloilla.
Tilat
Matadorissa on tilava säilytyslokero satulan alla, joka on tarpeeksi suuri välttämättömimmille tavaroille. Tila avautuu/lukittuu helposti ja sujuvasti virtalukosta.
Matador on riittävän iso kahdelle, ja matkustajalla on mukavat oltavat omien jalkatappien ansiosta. Satula tarjoaa urheilullisen mutta mukavan istuma-asennon. Satulan Condura ™ -tyyppinen ulkomateriaali on vettä hylkivä ja riittävän kestävä kestääkseen monta vuotta auringossa ja kosteudessa
Viarelli Matador huippunopeus on 45 km/h.
Ulkomitat: | 1825x675x1173mm |
Akseliväli: | 1335mm |
Maavara: | 130mm |
Paino: | 90kg |
Maksimikuorma: | 150kg |
Huippunopeus: | 45 km/h |
Moottori: | 1-syl. 4-tahti, ilmajäähdytteinen |
Moottorin merkki: | Jiajue |
Moottorin malli: | JJ1P39QMB |
Sylinteri, läpimitta ja iskupituus: | 39,0mm x 41,5mm |
Sylinteritilavuus: | 49cc |
Puristussuhde: | 10.5 |
Teho: | 2,4kW/7500rpm |
Sytytystulppa: | C7HSA |
Käynnistys: | Sekä sähkö että polkustartti |
Sytytys: | CDI |
Tankin koko: | 4,5l. |
Polttoaine: | 95/98 oktaaninen lyijytön |
Moottoriöljy: | SAE 10W-40 |
Moottoriöljyn määrä: | n. 800ml. |
Kytkin: | Keskipakoiskytkin |
Takajarru: | Levyjarru |
Etujarru: | Levyjarru |
Renkaiden ilmanpaine etu/taka: | 2,25/2,25 bar |
Istuinkorkeus: | n. 82cm |
Vannekoko: | 12” |
Viarelli Matador 45 km/h
Uusimmalla muotoilulla ja uusimmalla Euro-tekniikalla Viarelli Matador on skootteri sinulle, joka et ole tyytyväinen mihinkään muuhun kuin parhaaseen. Vahvistettu jousitus, LED-valot, tehokkaat jarrut, kevytmetallivanteet ja luotettava moottori EFI (Electric Fuel Injection) suoraruiskutuksella ovat vain muutamia yksityiskohtia, jotka tekevät Matadorista yhden Ruotsin myydyimmistä urheilumallisista moposkoottereista. Matador on tarkoitettu sinulle, joka etsit suorituskykyä ja toimivuutta ulkonäöstä tinkimättä.
Moottori
Matador on varustettu luotettavalla GY-6-tyyppisellä 4-tahtimoottorilla, joka on varustettu EFI (Electric Fuel Injection) suoraruiskutuksella. Hyväksi todistettu moottorityyppi, joka on nyt päivitetty uusien Euro- päästövaatimusten mukaisesti, mikä antaa Matadorille pienemmän polttoaineenkulutuksen ja vähemmän ympäristövaikutuksia, vaikka se tuottaa 2,4 kW 7500 rpm:llä ja täydet 3,0 Nm alhaisella 5000 rpm:llä. EFI-moottorin voimanlähteenä on tavallinen bensiini.
Kulutus
Matador kuluttaa n. 2,5l / 100km ja on varustettu 4,5 litran säiliöllä, voit siis saavuttaa kohtuullisissa olosuhteissa lähes 180 kilometriä tankkausta kohden.
Voimansiirto
Matador on varustettu CVT (Automatic) -vaihteistolla, joka tekee ajamisesta helppoa. Monet kuljettajat arvostavat tämäntyyppistä vaihteistoa, koska se tuottaa tarpeeksi tehoa koko kierrosalalla ilman manuaalista vaihtamista. Tasaiset ajo-ominaisuudet johtuvat sekä suuresta vääntömomentista että optimoidusta vaihteistosta, jota arvostetaan pääasiassa vaativassa kaupunkiajossa.
Pyörät
3-puolaiset 12":n kevyiden alumiinivanteiden ja urheilullisten matalaprofiilisten renkaiden ansiosta Matador saa optimaalisen pidon tiellä myös haastavassa ja rasittavassa ajossa.
Jarrut
Hydrauliset levyjarrut ja kaksimäntäiset satulat edessä & takana sekä ylimitoitetut ja tuuletetut wave-levyt takaavat optimaalisen jarrutustehon vallitsevista ajo-olosuhteista riippumatta.
Jousitus
Toisin kuin monissa muissa markkinoiden yksinkertaisemmissa skoottereissa, Matadorissa on kaksi takaiskunvaimenninta, mikä ei ainoastaan tarjoa lyömätöntä jousitusmukavuutta, vaan tekee myös koko mopon rakenteesta erittäin vakaan ja jäykän. Matador on varustettu kaksitoimisilla hydraulisilla vaimentimilla edessä, jotka tarjoavat erittäin hyvän jousitusmukavuuden
Runko
Matador painaa vaivaiset 90 kg ja yhdessä tehokkaan moottorin kanssa se tuntuu yleisesti muita vastaavia skoottereita tehokkaammalta. Runko on valmistettu vääntöjäykästä teräsputkista, joka tarjoaa erinomaisen vakauden suuremmilla nopeuksilla ja raskaammilla kuormilla.
Mittaristo
Mittaristo on tyylikkäästi suunniteltu ja helppolukuinen nopeusmittareiden, polttoainemittarien ja suuntavilkkujen sekä kauko- ja lähivalojen merkkivaloilla.
Tilat
Matadorissa on tilava säilytyslokero satulan alla, joka on tarpeeksi suuri välttämättömimmille tavaroille. Tila avautuu/lukittuu helposti ja sujuvasti virtalukosta.
Matador on riittävän iso kahdelle, ja matkustajalla on mukavat oltavat omien jalkatappien ansiosta. Satula tarjoaa urheilullisen mutta mukavan istuma-asennon. Satulan Condura ™ -tyyppinen ulkomateriaali on vettä hylkivä ja riittävän kestävä kestääkseen monta vuotta auringossa ja kosteudessa
Viarelli Matador 45 km/h
Uusimmalla muotoilulla ja uusimmalla Euro-tekniikalla Viarelli Matador on skootteri sinulle, joka et ole tyytyväinen mihinkään muuhun kuin parhaaseen. Vahvistettu jousitus, LED-valot, tehokkaat jarrut, kevytmetallivanteet ja luotettava moottori EFI (Electric Fuel Injection) suoraruiskutuksella ovat vain muutamia yksityiskohtia, jotka tekevät Matadorista yhden Ruotsin myydyimmistä urheilumallisista moposkoottereista. Matador on tarkoitettu sinulle, joka etsit suorituskykyä ja toimivuutta ulkonäöstä tinkimättä.
Moottori
Matador on varustettu luotettavalla GY-6-tyyppisellä 4-tahtimoottorilla, joka on varustettu EFI (Electric Fuel Injection) suoraruiskutuksella. Hyväksi todistettu moottorityyppi, joka on nyt päivitetty uusien Euro- päästövaatimusten mukaisesti, mikä antaa Matadorille pienemmän polttoaineenkulutuksen ja vähemmän ympäristövaikutuksia, vaikka se tuottaa 2,4 kW 7500 rpm:llä ja täydet 3,0 Nm alhaisella 5000 rpm:llä. EFI-moottorin voimanlähteenä on tavallinen bensiini.
Kulutus
Matador kuluttaa n. 2,5l / 100km ja on varustettu 4,5 litran säiliöllä, voit siis saavuttaa kohtuullisissa olosuhteissa lähes 180 kilometriä tankkausta kohden.
Voimansiirto
Matador on varustettu CVT (Automatic) -vaihteistolla, joka tekee ajamisesta helppoa. Monet kuljettajat arvostavat tämäntyyppistä vaihteistoa, koska se tuottaa tarpeeksi tehoa koko kierrosalalla ilman manuaalista vaihtamista. Tasaiset ajo-ominaisuudet johtuvat sekä suuresta vääntömomentista että optimoidusta vaihteistosta, jota arvostetaan pääasiassa vaativassa kaupunkiajossa.
Pyörät
3-puolaiset 12":n kevyiden alumiinivanteiden ja urheilullisten matalaprofiilisten renkaiden ansiosta Matador saa optimaalisen pidon tiellä myös haastavassa ja rasittavassa ajossa.
Jarrut
Hydrauliset levyjarrut ja kaksimäntäiset satulat edessä & takana sekä ylimitoitetut ja tuuletetut wave-levyt takaavat optimaalisen jarrutustehon vallitsevista ajo-olosuhteista riippumatta.
Jousitus
Toisin kuin monissa muissa markkinoiden yksinkertaisemmissa skoottereissa, Matadorissa on kaksi takaiskunvaimenninta, mikä ei ainoastaan tarjoa lyömätöntä jousitusmukavuutta, vaan tekee myös koko mopon rakenteesta erittäin vakaan ja jäykän. Matador on varustettu kaksitoimisilla hydraulisilla vaimentimilla edessä, jotka tarjoavat erittäin hyvän jousitusmukavuuden
Runko
Matador painaa vaivaiset 90 kg ja yhdessä tehokkaan moottorin kanssa se tuntuu yleisesti muita vastaavia skoottereita tehokkaammalta. Runko on valmistettu vääntöjäykästä teräsputkista, joka tarjoaa erinomaisen vakauden suuremmilla nopeuksilla ja raskaammilla kuormilla.
Mittaristo
Mittaristo on tyylikkäästi suunniteltu ja helppolukuinen nopeusmittareiden, polttoainemittarien ja suuntavilkkujen sekä kauko- ja lähivalojen merkkivaloilla.
Tilat
Matadorissa on tilava säilytyslokero satulan alla, joka on tarpeeksi suuri välttämättömimmille tavaroille. Tila avautuu/lukittuu helposti ja sujuvasti virtalukosta.
Matador on riittävän iso kahdelle, ja matkustajalla on mukavat oltavat omien jalkatappien ansiosta. Satula tarjoaa urheilullisen mutta mukavan istuma-asennon. Satulan Condura ™ -tyyppinen ulkomateriaali on vettä hylkivä ja riittävän kestävä kestääkseen monta vuotta auringossa ja kosteudessa
Viarelli Matador huippunopeus on 45 km/h.
Ulkomitat: | 1825x675x1173mm |
Akseliväli: | 1335mm |
Maavara: | 130mm |
Paino: | 90kg |
Maksimikuorma: | 150kg |
Huippunopeus: | 45 km/h |
Moottori: | 1-syl. 4-tahti, ilmajäähdytteinen |
Moottorin merkki: | Jiajue |
Moottorin malli: | JJ1P39QMB |
Sylinteri, läpimitta ja iskupituus: | 39,0mm x 41,5mm |
Sylinteritilavuus: | 49cc |
Puristussuhde: | 10.5 |
Teho: | 2,4kW/7500rpm |
Sytytystulppa: | C7HSA |
Käynnistys: | Sekä sähkö että polkustartti |
Sytytys: | CDI |
Tankin koko: | 4,5l. |
Polttoaine: | 95/98 oktaaninen lyijytön |
Moottoriöljy: | SAE 10W-40 |
Moottoriöljyn määrä: | n. 800ml. |
Kytkin: | Keskipakoiskytkin |
Takajarru: | Levyjarru |
Etujarru: | Levyjarru |
Renkaiden ilmanpaine etu/taka: | 2,25/2,25 bar |
Istuinkorkeus: | n. 82cm |
Vannekoko: | 12” |