Viarelli Matador E5 moposkootteri

C-037N

Hinta alkaen 2 499,00 €
Varastossa
Lähetyshinta: 89,00

Integral
Avoin visiirillä
Avoin lipalla
3 in 1 -kypärä
Image accessory LUKKOPAKETTI. MUNALUKKO + KETJU 1.2M, LUOKKA 3 + 89,00 €
Image accessory JARRULEVYLUKKO, LUOKKA 3 + 99,00 €
Image accessory SKOOTTERIN SUOJAPEITE, KOKO L + 39,00 €
Image accessory Motul EZ Lube P4 400ml + 14,88 €
Image accessory Xiaomi Mi 1S Portabel Luftkompressor + 693,41 €

Optional

Nopeita faktoja

Luokka: 
L1e -
45 km/h

Tankki:
4,5L

€ / 100km
n. 3€

Vanteet:
Alu 12"

Moottori:
2,4 kW
Suoraruisku

Levyjarru:
Edessä

Toimitus:
kotiovelle

Osta nyt,
maksa myöhemmin.

Toimitusaika:
6-12
arkipäivää

Uusimmalla muotoilulla ja uusimmalla Euro-tekniikalla Viarelli Matador on skootteri sinulle, joka et ole tyytyväinen mihinkään muuhun kuin parhaaseen. Vahvistettu jousitus, LED-valot, tehokkaat jarrut, kevytmetallivanteet ja luotettava moottori EFI (Electric Fuel Injection) suoraruiskutuksella ovat vain muutamia yksityiskohtia, jotka tekevät Matadorista yhden Ruotsin myydyimmistä urheilumallisista moposkoottereista. Matador on tarkoitettu sinulle, joka etsit suorituskykyä ja toimivuutta ulkonäöstä tinkimättä.

Moottori

Matador on varustettu luotettavalla GY-6-tyyppisellä 4-tahtimoottorilla, joka on varustettu EFI (Electric Fuel Injection) suoraruiskutuksella. Hyväksi todistettu moottorityyppi, joka on nyt päivitetty uusien Euro- päästövaatimusten mukaisesti, mikä antaa Matadorille pienemmän polttoaineenkulutuksen ja vähemmän ympäristövaikutuksia, vaikka se tuottaa 2,4 kW 7500 rpm:llä ja täydet 3,0 Nm alhaisella 5000 rpm:llä. EFI-moottorin voimanlähteenä on tavallinen bensiini.

Kulutus

Matador kuluttaa n. 2,5l / 100km ja on varustettu 4,5 litran säiliöllä, voit siis saavuttaa kohtuullisissa olosuhteissa lähes 180 kilometriä tankkausta kohden.

Voimansiirto

Matador on varustettu CVT (Automatic) -vaihteistolla, joka tekee ajamisesta helppoa. Monet kuljettajat arvostavat tämäntyyppistä vaihteistoa, koska se tuottaa tarpeeksi tehoa koko kierrosalalla ilman manuaalista vaihtamista. Tasaiset ajo-ominaisuudet johtuvat sekä suuresta vääntömomentista että optimoidusta vaihteistosta, jota arvostetaan pääasiassa vaativassa kaupunkiajossa.

Pyörät

3-puolaiset 12":n kevyiden alumiinivanteiden ja urheilullisten matalaprofiilisten renkaiden ansiosta Matador saa optimaalisen pidon tiellä myös haastavassa ja rasittavassa ajossa.

Jarrut

Hydrauliset levyjarrut ja kaksimäntäiset satulat edessä & takana sekä ylimitoitetut ja tuuletetut wave-levyt takaavat optimaalisen jarrutustehon vallitsevista ajo-olosuhteista riippumatta.

Jousitus

Toisin kuin monissa muissa markkinoiden yksinkertaisemmissa skoottereissa, Matadorissa on kaksi takaiskunvaimenninta, mikä ei ainoastaan ​​tarjoa lyömätöntä jousitusmukavuutta, vaan tekee myös koko mopon rakenteesta erittäin vakaan ja jäykän. Matador on varustettu kaksitoimisilla hydraulisilla vaimentimilla edessä, jotka tarjoavat erittäin hyvän jousitusmukavuuden

Runko

Matador painaa vaivaiset 90 kg ja yhdessä tehokkaan moottorin kanssa se tuntuu yleisesti muita vastaavia skoottereita tehokkaammalta. Runko on valmistettu vääntöjäykästä teräsputkista, joka tarjoaa erinomaisen vakauden suuremmilla nopeuksilla ja raskaammilla kuormilla.

Mittaristo

Mittaristo on tyylikkäästi suunniteltu ja helppolukuinen nopeusmittareiden, polttoainemittarien ja suuntavilkkujen sekä kauko- ja lähivalojen merkkivaloilla.

Tilat

Matadorissa on tilava säilytyslokero satulan alla, joka on tarpeeksi suuri välttämättömimmille tavaroille. Tila avautuu/lukittuu helposti ja sujuvasti virtalukosta. 

Matador on riittävän iso kahdelle, ja matkustajalla on mukavat oltavat omien jalkatappien ansiosta. Satula tarjoaa urheilullisen mutta mukavan istuma-asennon. Satulan Condura ™ -tyyppinen ulkomateriaali on vettä hylkivä ja riittävän kestävä kestääkseen monta vuotta auringossa ja kosteudessa

Ulkomitat: 1825x675x1173mm
Akseliväli: 1335mm
Maavara: 130mm
Paino: 90kg
Maksimikuorma: 150kg
Huippunopeus: 45 km/h
Moottori: 1-syl. 4-tahti, ilmajäähdytteinen
Moottorin merkki: Jiajue
Moottorin malli: JJ1P39QMB
Sylinteri, läpimitta ja iskupituus: 39,0mm x 41,5mm
Sylinteritilavuus: 49cc
Puristussuhde: 10.5
Teho: 2,4kW/7500rpm
Sytytystulppa: C7HSA
Käynnistys: Sekä sähkö että polkustartti
Sytytys: CDI
Tankin koko: 4,5l.
Polttoaine: 95/98 oktaaninen lyijytön
Moottoriöljy: SAE 10W-40
Moottoriöljyn määrä: n. 800ml.
Kytkin: Keskipakoiskytkin
Takajarru: Levyjarru
Etujarru: Levyjarru
Renkaiden ilmanpaine etu/taka: 2,25/2,25 bar
Istuinkorkeus: n. 82cm
Vannekoko: 12”

Tiistai

monitor

- Tilaukset tiistaina klo. 24:00 mennessä -

Keskiviikko - Torstai

loading

- Lähetykset kerätään ja lastataan runkokuormaan kohti Suomea -

Torstai - Maanantai

ship21

- Lähetykset kuljetetaan Suomeen DHL:n Turun terminaaliin -

Maanantai - Torstai

tour

- Lähetykset jaetaan asiakkaillemme ympäri Suomea -

Näet tämän tuotteen kuljetuskustannukset yltä tuotteen hinnan alapuolelta. Mikäli tilaat useampia ajoneuvoja samanaikaisesti, maksat täyden kuljetushinnan vain ensimmäiseltä ajoneuvolta, ja sen jälkeen vain 45 € kultakin seuraavalta ajoneuvolta. Varaosien kuljetushinta on aina 15 € tuotteen arvosta ja koosta riippumatta.