Viarelli Retro E5

C-038N

Hinta alkaen 1 649,00 €
Varastossa
Lähetyshinta: 89,00

Integral
Avoin visiirillä
Avoin lipalla
3 in 1 -kypärä
Image accessory LUKKOPAKETTI. MUNALUKKO + KETJU 1.2M, LUOKKA 3 + 89,00 €
Image accessory LATURI NOCO 6/12V 3.5A 120AH + 99,00 €
Image accessory SKOOTTERIN SUOJAPEITE, KOKO L + 39,00 €
Image accessory Tavaraboksi, musta + 59,00 €
Image accessory Tavaraboksi, valkoinen + 59,00 €
Image accessory TUULILASI + 59,00 €

Optional

Nopeita faktoja

Luokka L1e:
45 km/h

Polttoainetankki 
6,0L

Taloudellinen
N. 3€/100km

Alu-vanteet
10"

Vaihdelaatikko:
CVT - Automaatti

Levyjarru:
Edessä

Toimitus
kotiovelle

Osta nyt,
maksa myöhemmin

Toimitusaika:
8-12 arkipäivää

 

VIARELLI Retro E5

Viarelli Retro on jo vuosikausien ajan ollut Ruotsissa ja Norjassa yksi suosituimmista moposkoottereistamme. Näppärä kaupunkiajoon mutta tarpeeksi tukeva ja tilava kaupungin ulkopuolellekin 

Vaikka Retro henkii niin 60, -kuin 20 -lukua siinä on uusin Euro5 päästöstandardin mukainen taloudellinen GY6 moottori, EFI suoraruiskujärjestelmä polttoaineen syötölle, nestetoimiset levyjarrut edessä ja kapseloitu rumpu takana ym. ym. Mukava CVT-laatikko taas tekee ajamisesta helppoa, ja voit nauttia täysin rinnoin tuulesta kasvoillasi.

Retrosta on 3 eri värivaihtoehtoa valittavinasi. Musta, valkoinen tai vaaleanpunainen. Valitsit sitten minkä tahansa aikamatka skoottereiden kulta-aikaan vaati vain että käynnistät mopn napista ja käännät kaasukahvaa. Mikä voisi olla nautinnollisempaa kuin kruisalla alas rantabulevardia ajoneuvolla joka ulkonäkönsä puolesta voisi tulla 60-luvun Italiasta. 

 

Muiden askoottereidemme tapaan Retro toimitetaan kotiovelle lähes täysin ajovalmiina. Sinun tarvitsee vain asentaa akku ja taustapeilit, lisätä soppaa tankkiin ja olet valmis. Käyttöohjeet voit ladata alas "käyttöohje" -välilehden alta.

Nopeita faktoja

Kuten todettu Viarelli Retrossa yhdistyy ajaton klassinen muotoilu ja uusin tekniikka. Saat mopn joka on paitsi kaunis, myös taloudellinen ja ympäristöystävällinen.  

Muotoilu

Toimintakykyisen skootterin suunnittelu ei oikeastaan ole niin vaikeaa. Mutta kun pitää suunnitellä toimintavarma skootteri oikalla ulkonäöllä kromisine yksityiskohtineen vaaditaan jo hieman enemmän. Retsrossa tässä on onnistuttu mitä parhaalla tavalla eikä sen muotokieli, mukaanluettuna kromiset peilit, valot ja listat jätä selittelyille sijaa.

Moottori

Silti Retroon on asennettu uusin mahdollinen GY6 moottori täyttämään uusimmat tiukat Euro-ympäristöstandardit. Pehmeä luonne mutta silti tarpeeksi voimakas kuljettamaan aikuisenkin miehen ovat aina olleet GY6 moottoreille tunnusomaista. Siitäkään ei ole tingitty, mutta uusin versio on paitsi taloudellisempi myös vähäpäästöisempi kuin edeltäjänsä. Retrossa on tietenkin sähkökäynnistys, ja varalla myös polkuvaihtoehto.

Kulutus

Uusimmat EU:n määrämät päästöstandardit muovaavat väistämättä moottoria. Onneksi uusin GY6 moottori ei tingi tehoista vaan kyllä kulutuksesta ja päästöistä. Kulutus on parhaimilleen 2-2,5l / 100km jolloin pääset tankillisella 250-300kin kilometriä. Ei paha. 

Pakoputkisto

Voiko pakoputkisto olla nätti? Mielestäme voi jos siihen lyödään muuhun muotoiluun sopivan kromisen lämpökilven ja tehdään siitä muutoin melko huomaamattomman. Ja huomaamattomalla tarokoitamme paitsi esteettisesti ajoneuvoon sopiva, myös äänimaailmaltaan hyvin hiljainen jolloin se ei häiritse naapurustoa vaikka joutuisist ajamaan keskellä yötä.

Valot

Ja yöstä puheenolleen. Halogenivalonheitin, jykevä takavalo ja kaikkialle näkyvät vilkut, kaikki tietenkin kromikoristeilla, takaavat että näet ja näyt niin liikenteessä kuin pimeällä maantiellä.

Vaihteisto

Luotettava CVT laatikko antaa kuten sanoa sinun nauttia ajamisesta. Käännä kaaasukahvaa ja liikut.

Pyörät

Turbiinimuotoillut kevytmetallivanteet ovat valettu yhtenä kappaleena, mitkä tekevät ne kestäviksi ja luotettaviksi tilanteessa kuin tilanteessa. Olemme valinneet Retron alle maantierenkaat mutta ne sopivat yhtä hyvin pehmeään ja nautinnolliseen ajoon myös kaupungissa.  

Jarrut

Ilmastoidut levyjarrut edessä on tehokkain tapa pysähtyä, ja varmuudeksi kapseloitu rumpujarru takana jotta märkä, kylmä ja liukas ei pääsisi yllättämään.

Jousitus

Retrossa on neliportaisesti säädettävä monoshock vaimennin takana, joten saat aina itsellesi mukavan ja sopivan jousituksen. Edestä löytyy kaksi öljäytteistä iskaria jolla etupyöräkin imee itseensä maaston epätasaisuudet.

Runko

Runko on jykevää hitsattua ja jauhemaalattua putkiterästä. Painoa Retrolla ei kuitenkaan ole kuin 80kg joten pienemmällekin ihmiselle se on helppo käsitellä ja käännellä myös ahtaimmilla kujilla.   

Mittaristo

Miksi muuttaa hyvää? Koska ajoneuvon henkeen kuuluu isot kromiset analogiset mittarit, niin sellaiset Retroon on laitettukin. Selkeät ja yksinkertaiset, mutta kuitenkin kaikilla tarvittavilla ilmaisinvaloilla.  

Mukavuus

Se että istuu mukavasti on ajamisessa kaiken A ja O. Retron muotoilu suojaa hyvin viimalta ja märältä mikä päivittäisessä ajossa on hyvinkin arvostettu ominaisuus. Jalkatila on ajoneuvon kokoon nähden hyvinkin antoisa joten jaloille löytyy mukavasti tilaa, ja kun vaahtopehmustettu satula vettähylkivällä kankaalla tarjoaa luonnollisen pystyasennon voit ajaa pitkiäkin matkoja ilman paikkojen puutumista.

 

Mitat (PxLxK): 1730c675c1050 mm
Akseliväli: 1220 mm
Maavara: 100 mm
Paino: 80 kg
Kuorma: 150 kg
Huippunopeus: 45 km/h (L1e)
Moottorimalli: BN139QMB
Moottorityyppi: 1 sylinterinen, ilmajäähdytteinen 4-tahti
Moottoriteho: 2.2kW / 8000rpm
Polttoaine: 98E5
Polttoainetankki: 6.0L±0.2L
Moottoriöljy: SAE 10W40
Peräöljy: SAE 85W90
Jarrut etu/taka: Hydraulinen levyjarru / Rumpujarru
Renkaskoko: 3.50-10"

Tiistai

monitor

- Tilaukset tiistaina klo. 24:00 mennessä -

Keskiviikko - Torstai

loading

- Lähetykset kerätään ja lastataan runkokuormaan kohti Suomea -

Torstai - Maanantai

ship21

- Lähetykset kuljetetaan Suomeen DHL:n Turun terminaaliin -

Maanantai - Torstai

tour

- Lähetykset jaetaan asiakkaillemme ympäri Suomea -

Näet tämän tuotteen kuljetuskustannukset yltä tuotteen hinnan alapuolelta. Mikäli tilaat useampia ajoneuvoja samanaikaisesti, maksat täyden kuljetushinnan vain ensimmäiseltä ajoneuvolta, ja sen jälkeen vain 45 € kultakin seuraavalta ajoneuvolta. Varaosien kuljetushinta on aina 15 € tuotteen arvosta ja koosta riippumatta.