Nopeita faktoja
Luokka L1e
|
Tankin koko
|
Talous:
|
Aluvanteet
|
Vaihteisto:
|
Levyjarru:
|
Toimitus
|
Osta nyt,
|
Toimtusaika
|
Viarelli Bravo - Bensapihi moposkootteri kvaikka kahdelle
Haetko bensapihiä moposkootteria joka kuitenkin olisi tarpeeksi iso ja tilava sinulle ja kaverillesi? Viarelli Bravo lienee sitten se mitä haet. Bravonssa on muotoilukieli retro,, olematta kuitankaan vanhanaikainen. Se sopii siis yhtä hyvin työpaikan parkkihalliin, vanhainkodin asukasparkkiin kuin koulun pihalle.
KEskimääräinen työmatkailija ajaa työpaikalle ja takaisin yhteensä 20km. Kuukaudessa tämä tarkoitta alle 25€ polttoainkuluja. Miksi et siis ajaisi mopolla töihin?
Moottori / voimansiirto
Luotettava GY6 tyyppinen nelitahtimoottori sekä CVT-laatikko takaavat helppoja kilometrejä. Sähkökäynnistys, automaattiryyppy ja suoraruiskutuksella kaiiki on jotenkin niin vaivatonta.
Renkaat / Jarrut / Talous
Bravo on kompakti moposkootteri 10" renkailla. Silti siitä saa huomattavasti isomman skootterin tuntua, tinkimättä kompaktin rungon keveydestä ja näppäryydestä kaupunkiajossa. Levyjarru edessä ja rumpujarru takana varmistavat jarrutehon kaikissa olosuhteissa.
Nykypäivänä tuntuu kieltämättä siltä että auton omistaminen on lähinnä rikollista. Polttoaineiden hinnat hipovat tai ylittävät kipurajoja, muista veroista, maksuista ja vkuutuksista puhumattkaan. Mopo alkaa olemaan siis taloudellisestikin ihan varteenotettava vaihtoehto. Kulutus on parhaimillaan n. 2l./100km ja mopo on ajoneuvona veroton ja vakuutukset lähtökohtaisesti auton vastaavia halvemmat. Ja jos se on vielä mukava ja helppo ajaa, näppärä kaupungissa eikä varmasti autoa, satti julkista liikennettä hitaampi herää kysymys: Miksi et hankkisi Viarelli Bravon vaikka kakkosauton tilalle. Jää rahaa muuhunkin.
Satula / Kuorma
Viarelli Bravon satula on päällystetty vettä ja likaa hylkivällä keinonahalla. Nätisti kuvioitu ommelkuvio on paitsi ilo silmälle myös äärimmäisen mukava. Satula on myös tarpeeksi pitkä jotta siinä istuu kaksi henkilöä mukavasti.
Satulan takana muoto jatkuu tavaratelineellä joka sekin sulautuu skootterin muotoihin. Tavaratelineeseen saa kiinnitettya sitten vaikka lukittavan tavaraboksin (00-1010265 tai 00-1010170)
Näyttö / Valot
Bravon näyttö jatkaa skootterin yleistälinjaa ja sulautuvat retromaisemaan kuin nakutettuna. Älä kuitenkaan annan tämän hämätä. Entisajat loppuvat siihen. Näytön keskellä olevasta LCD näydöstä näet kaikki tarvittavat ja sitä ympäröovä nopeusmittari on iso ja selkeä.
Edestä löytyy peräti kolme ajovaloa. Keskellä ylhäällä iso pyöreä LED valonheitin joka tarjoaa HALO-light valon sekä kaksi pienempää jotka yhdessä HALO-lightin kanssa valaisevat tien edessäsi kaikissa olosuhteissa.
Ominaisuudet
- Vahva LED-valo
- Luotettava 4-tahtimoottori
- Siistit mustat tavaratelinee
- Maksimikuorma 150kg
- Veroton ja halpa omistaa
- Polttoainekustannukset alk. 3€/100km
- Levyjarru edessä, rumpujarru takana
- Kokonaipaino 97kg
- 10" Renkaat
- Polttoainetankin koko 6 litraa
Viarelli Bravo - Bensapihi moposkootteri kvaikka kahdelle
Haetko bensapihiä moposkootteria joka kuitenkin olisi tarpeeksi iso ja tilava sinulle ja kaverillesi? Viarelli Bravo lienee sitten se mitä haet. Bravonssa on muotoilukieli retro,, olematta kuitankaan vanhanaikainen. Se sopii siis yhtä hyvin työpaikan parkkihalliin, vanhainkodin asukasparkkiin kuin koulun pihalle.
KEskimääräinen työmatkailija ajaa työpaikalle ja takaisin yhteensä 20km. Kuukaudessa tämä tarkoitta alle 25€ polttoainkuluja. Miksi et siis ajaisi mopolla töihin?
Moottori / voimansiirto
Luotettava GY6 tyyppinen nelitahtimoottori sekä CVT-laatikko takaavat helppoja kilometrejä. Sähkökäynnistys, automaattiryyppy ja suoraruiskutuksella kaiiki on jotenkin niin vaivatonta.
Renkaat / Jarrut / Talous
Bravo on kompakti moposkootteri 10" renkailla. Silti siitä saa huomattavasti isomman skootterin tuntua, tinkimättä kompaktin rungon keveydestä ja näppäryydestä kaupunkiajossa. Levyjarru edessä ja rumpujarru takana varmistavat jarrutehon kaikissa olosuhteissa.
Nykypäivänä tuntuu kieltämättä siltä että auton omistaminen on lähinnä rikollista. Polttoaineiden hinnat hipovat tai ylittävät kipurajoja, muista veroista, maksuista ja vkuutuksista puhumattkaan. Mopo alkaa olemaan siis taloudellisestikin ihan varteenotettava vaihtoehto. Kulutus on parhaimillaan n. 2l./100km ja mopo on ajoneuvona veroton ja vakuutukset lähtökohtaisesti auton vastaavia halvemmat. Ja jos se on vielä mukava ja helppo ajaa, näppärä kaupungissa eikä varmasti autoa, satti julkista liikennettä hitaampi herää kysymys: Miksi et hankkisi Viarelli Bravon vaikka kakkosauton tilalle. Jää rahaa muuhunkin.
Satula / Kuorma
Viarelli Bravon satula on päällystetty vettä ja likaa hylkivällä keinonahalla. Nätisti kuvioitu ommelkuvio on paitsi ilo silmälle myös äärimmäisen mukava. Satula on myös tarpeeksi pitkä jotta siinä istuu kaksi henkilöä mukavasti.
Satulan takana muoto jatkuu tavaratelineellä joka sekin sulautuu skootterin muotoihin. Tavaratelineeseen saa kiinnitettya sitten vaikka lukittavan tavaraboksin (00-1010265 tai 00-1010170)
Näyttö / Valot
Bravon näyttö jatkaa skootterin yleistälinjaa ja sulautuvat retromaisemaan kuin nakutettuna. Älä kuitenkaan annan tämän hämätä. Entisajat loppuvat siihen. Näytön keskellä olevasta LCD näydöstä näet kaikki tarvittavat ja sitä ympäröovä nopeusmittari on iso ja selkeä.
Edestä löytyy peräti kolme ajovaloa. Keskellä ylhäällä iso pyöreä LED valonheitin joka tarjoaa HALO-light valon sekä kaksi pienempää jotka yhdessä HALO-lightin kanssa valaisevat tien edessäsi kaikissa olosuhteissa.
Ominaisuudet
Vahva LED-valo
Luotettava 4-tahtimoottori
Siistit mustat tavaratelinee
Maksimikuorma 150kg
Veroton ja halpa omistaa
Polttoainekustannukset alk. 3€/100km
Levyjarru edessä, rumpujarru takana
Kokonaipaino 97kg
10" Renkaat
Polttoainetankin koko 6 litraa
Mitat: | 1780*680*1130 MM |
Akseliväli: | 1260 MM |
Maavara: | 110 MM |
Istuinkorkeus maasta: | 780MM |
Paino: | 97 Kg |
Maksimikuorma: | 150 Kg |
Huippunopeus: | 45 Km/h |
Polttoainekulutus: | n. 2.0l / 100km |
Moottorimalli: | JJ1P39QMB |
Moottorityyppi: | 4-tahti, yksisylinterinen, ilmajäähd. |
Syl. läpimitta/iskupituus: | φ39.0*41.5 mm |
Sylinteritilavuus: | 50 cm³ |
Puristussuhde: | 10.4 |
Moottoriteho: | 2.2kW/7500 r/min |
Voimansiirto: | CVT |
Sytytystulppa: | CR7HSA |
Käynnistys: | Sähkö/Kick starter |
Sytytyshallinta: | ECU |
PA-tankin tilavuus: | 6±0.5L |
Polttoaine: | 98E5 |
Moottoriöljy: | SAE15W-40 |
Moottoriöljyn määrä: | 750 ml |
Vaihteistoöljy: | SAE 85W/90 |
Vaihteistoöljy määrä: | 110 ml |
Ketju/hihna: | V-belt |
Takajarru: | Rumpujarru |
Etujarru: | Hydraulinen levyjarru |
Renkaat etu / taka: | 3.50-10(51J) / 3.50-10(51J) |
Ilmanpaine etu & taka: | 2,25 bar |
Vanteet: | MT2.15*10" |
Viarelli Bravo - Bensapihi moposkootteri kvaikka kahdelle
Haetko bensapihiä moposkootteria joka kuitenkin olisi tarpeeksi iso ja tilava sinulle ja kaverillesi? Viarelli Bravo lienee sitten se mitä haet. Bravonssa on muotoilukieli retro,, olematta kuitankaan vanhanaikainen. Se sopii siis yhtä hyvin työpaikan parkkihalliin, vanhainkodin asukasparkkiin kuin koulun pihalle.
KEskimääräinen työmatkailija ajaa työpaikalle ja takaisin yhteensä 20km. Kuukaudessa tämä tarkoitta alle 25€ polttoainkuluja. Miksi et siis ajaisi mopolla töihin?
Moottori / voimansiirto
Luotettava GY6 tyyppinen nelitahtimoottori sekä CVT-laatikko takaavat helppoja kilometrejä. Sähkökäynnistys, automaattiryyppy ja suoraruiskutuksella kaiiki on jotenkin niin vaivatonta.
Renkaat / Jarrut / Talous
Bravo on kompakti moposkootteri 10" renkailla. Silti siitä saa huomattavasti isomman skootterin tuntua, tinkimättä kompaktin rungon keveydestä ja näppäryydestä kaupunkiajossa. Levyjarru edessä ja rumpujarru takana varmistavat jarrutehon kaikissa olosuhteissa.
Nykypäivänä tuntuu kieltämättä siltä että auton omistaminen on lähinnä rikollista. Polttoaineiden hinnat hipovat tai ylittävät kipurajoja, muista veroista, maksuista ja vkuutuksista puhumattkaan. Mopo alkaa olemaan siis taloudellisestikin ihan varteenotettava vaihtoehto. Kulutus on parhaimillaan n. 2l./100km ja mopo on ajoneuvona veroton ja vakuutukset lähtökohtaisesti auton vastaavia halvemmat. Ja jos se on vielä mukava ja helppo ajaa, näppärä kaupungissa eikä varmasti autoa, satti julkista liikennettä hitaampi herää kysymys: Miksi et hankkisi Viarelli Bravon vaikka kakkosauton tilalle. Jää rahaa muuhunkin.
Satula / Kuorma
Viarelli Bravon satula on päällystetty vettä ja likaa hylkivällä keinonahalla. Nätisti kuvioitu ommelkuvio on paitsi ilo silmälle myös äärimmäisen mukava. Satula on myös tarpeeksi pitkä jotta siinä istuu kaksi henkilöä mukavasti.
Satulan takana muoto jatkuu tavaratelineellä joka sekin sulautuu skootterin muotoihin. Tavaratelineeseen saa kiinnitettya sitten vaikka lukittavan tavaraboksin (00-1010265 tai 00-1010170)
Näyttö / Valot
Bravon näyttö jatkaa skootterin yleistälinjaa ja sulautuvat retromaisemaan kuin nakutettuna. Älä kuitenkaan annan tämän hämätä. Entisajat loppuvat siihen. Näytön keskellä olevasta LCD näydöstä näet kaikki tarvittavat ja sitä ympäröovä nopeusmittari on iso ja selkeä.
Edestä löytyy peräti kolme ajovaloa. Keskellä ylhäällä iso pyöreä LED valonheitin joka tarjoaa HALO-light valon sekä kaksi pienempää jotka yhdessä HALO-lightin kanssa valaisevat tien edessäsi kaikissa olosuhteissa.
Ominaisuudet
- Vahva LED-valo
- Luotettava 4-tahtimoottori
- Siistit mustat tavaratelinee
- Maksimikuorma 150kg
- Veroton ja halpa omistaa
- Polttoainekustannukset alk. 3€/100km
- Levyjarru edessä, rumpujarru takana
- Kokonaipaino 97kg
- 10" Renkaat
- Polttoainetankin koko 6 litraa
Viarelli Bravo - Bensapihi moposkootteri kvaikka kahdelle
Haetko bensapihiä moposkootteria joka kuitenkin olisi tarpeeksi iso ja tilava sinulle ja kaverillesi? Viarelli Bravo lienee sitten se mitä haet. Bravonssa on muotoilukieli retro,, olematta kuitankaan vanhanaikainen. Se sopii siis yhtä hyvin työpaikan parkkihalliin, vanhainkodin asukasparkkiin kuin koulun pihalle.
KEskimääräinen työmatkailija ajaa työpaikalle ja takaisin yhteensä 20km. Kuukaudessa tämä tarkoitta alle 25€ polttoainkuluja. Miksi et siis ajaisi mopolla töihin?
Moottori / voimansiirto
Luotettava GY6 tyyppinen nelitahtimoottori sekä CVT-laatikko takaavat helppoja kilometrejä. Sähkökäynnistys, automaattiryyppy ja suoraruiskutuksella kaiiki on jotenkin niin vaivatonta.
Renkaat / Jarrut / Talous
Bravo on kompakti moposkootteri 10" renkailla. Silti siitä saa huomattavasti isomman skootterin tuntua, tinkimättä kompaktin rungon keveydestä ja näppäryydestä kaupunkiajossa. Levyjarru edessä ja rumpujarru takana varmistavat jarrutehon kaikissa olosuhteissa.
Nykypäivänä tuntuu kieltämättä siltä että auton omistaminen on lähinnä rikollista. Polttoaineiden hinnat hipovat tai ylittävät kipurajoja, muista veroista, maksuista ja vkuutuksista puhumattkaan. Mopo alkaa olemaan siis taloudellisestikin ihan varteenotettava vaihtoehto. Kulutus on parhaimillaan n. 2l./100km ja mopo on ajoneuvona veroton ja vakuutukset lähtökohtaisesti auton vastaavia halvemmat. Ja jos se on vielä mukava ja helppo ajaa, näppärä kaupungissa eikä varmasti autoa, satti julkista liikennettä hitaampi herää kysymys: Miksi et hankkisi Viarelli Bravon vaikka kakkosauton tilalle. Jää rahaa muuhunkin.
Satula / Kuorma
Viarelli Bravon satula on päällystetty vettä ja likaa hylkivällä keinonahalla. Nätisti kuvioitu ommelkuvio on paitsi ilo silmälle myös äärimmäisen mukava. Satula on myös tarpeeksi pitkä jotta siinä istuu kaksi henkilöä mukavasti.
Satulan takana muoto jatkuu tavaratelineellä joka sekin sulautuu skootterin muotoihin. Tavaratelineeseen saa kiinnitettya sitten vaikka lukittavan tavaraboksin (00-1010265 tai 00-1010170)
Näyttö / Valot
Bravon näyttö jatkaa skootterin yleistälinjaa ja sulautuvat retromaisemaan kuin nakutettuna. Älä kuitenkaan annan tämän hämätä. Entisajat loppuvat siihen. Näytön keskellä olevasta LCD näydöstä näet kaikki tarvittavat ja sitä ympäröovä nopeusmittari on iso ja selkeä.
Edestä löytyy peräti kolme ajovaloa. Keskellä ylhäällä iso pyöreä LED valonheitin joka tarjoaa HALO-light valon sekä kaksi pienempää jotka yhdessä HALO-lightin kanssa valaisevat tien edessäsi kaikissa olosuhteissa.
Ominaisuudet
Vahva LED-valo
Luotettava 4-tahtimoottori
Siistit mustat tavaratelinee
Maksimikuorma 150kg
Veroton ja halpa omistaa
Polttoainekustannukset alk. 3€/100km
Levyjarru edessä, rumpujarru takana
Kokonaipaino 97kg
10" Renkaat
Polttoainetankin koko 6 litraa
Mitat: | 1780*680*1130 MM |
Akseliväli: | 1260 MM |
Maavara: | 110 MM |
Istuinkorkeus maasta: | 780MM |
Paino: | 97 Kg |
Maksimikuorma: | 150 Kg |
Huippunopeus: | 45 Km/h |
Polttoainekulutus: | n. 2.0l / 100km |
Moottorimalli: | JJ1P39QMB |
Moottorityyppi: | 4-tahti, yksisylinterinen, ilmajäähd. |
Syl. läpimitta/iskupituus: | φ39.0*41.5 mm |
Sylinteritilavuus: | 50 cm³ |
Puristussuhde: | 10.4 |
Moottoriteho: | 2.2kW/7500 r/min |
Voimansiirto: | CVT |
Sytytystulppa: | CR7HSA |
Käynnistys: | Sähkö/Kick starter |
Sytytyshallinta: | ECU |
PA-tankin tilavuus: | 6±0.5L |
Polttoaine: | 98E5 |
Moottoriöljy: | SAE15W-40 |
Moottoriöljyn määrä: | 750 ml |
Vaihteistoöljy: | SAE 85W/90 |
Vaihteistoöljy määrä: | 110 ml |
Ketju/hihna: | V-belt |
Takajarru: | Rumpujarru |
Etujarru: | Hydraulinen levyjarru |
Renkaat etu / taka: | 3.50-10(51J) / 3.50-10(51J) |
Ilmanpaine etu & taka: | 2,25 bar |
Vanteet: | MT2.15*10" |